Re: Karta Tv i nagrywanie mpeg'ów

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 13:10:15 MET

On Tue, 06 Nov 2001 10:50:26 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>No właśnie :( Jest natomiast sporo kart (Matrox chyba) obsługujących
>MJPEG, co do domowych zastosowań jest wręcz cudowne (po co komu trudny
>w obróbce MPEG).
Ale one kosztuja troche wiecej niz typowe karty TV. Wyjsciem jest
kupno starszego modelu na PCI czyli Mystique z Daughtreboardem
Rainbowrunner. Mam cos takiego i jedyna wada biorac pod uwage cene to
zgrywanie tylko 706x576 (brak overscanu - czyli przy odtwarzaniu na TV
mamy te badziewna czarnaa ramke dookala obrazu). Jakis czas temu
widzialem ogloszenie z cena 400zl - IMHO to duzo lepszy sprzet do
zapisu amatorskiego niz mecznie sie z kompresja programowa na jakims
tunerze TV.

Pozdrawiam
GLide