ASUS A7V266 i problem z portem drukarki

Autor: tpi (bis2_at_go2.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 12:22:58 MET

Witam
Ostatnio kupilem plyte ASUS A7V266 z Athlonem 1,4 TB. Niestety ma problem z
portem drukarki. Po zainstalowaniu Windows Me w pPanelu sterowania -> System
przy ikonce z portem LPT jest zolty (żółty) wykrzyknik. Po wejsciu we
wlasciwosci portu jest informacja, ze sterownik nie jest dobrze
zainstalowany (np: brakuje kilku plikow). Na pewno nie ma zadnych konfliktow
sprzetowych z czyms innym. Niestety, nie udalo mi sie tak zainstalowac
portu, zeby zolty wykrzyknik sie nie pojawial. Usunalem port i nic ... to
samo. Zmienilem w BIOSIE typ (z ECP na EPP, Standard) nic, aczkolwiek po
uruchomienu Windowsa pojawia sie kretaor sprzetu i instaluje wlasciwy port,
ale dalej z zoltym wykorzyknikiem. Zmienilem adres i przerwanie i nic. Po
dwoch godzinach poddalem sie. Na plycie CD ze sterownikami nic nie ma co by
pomoglo.
Po podlaczeniu drukarki HP 960 i wejsciu we wlasciwosci tej drukarki
(szczegoly) nie pojawia sie w ogole port drukarki. Co to moze byc?
Czy ktos mial podobne doswiadczenia z ta plyta glowna?
(Wiem, ze mozna podlaczyc drukarke przez USB, ale chcialbym dowiedziec sie,
co powoduje ten problem).
Mirro