Re: komputer i telewizor - kwestia podlaczenia

Autor: jaura (jaura34_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 12:03:47 MET

On Tue, 06 Nov 2001 22:53:49 GMT "R.B." <robert.bargiel_at_pandora.be>
wrote:

> Max 10m.

Eee tam. Ja podłączałem kablem > 20m i było ok. Należy tylko zadbać o
dobre wyrównanie potencjałów mas obu urządzeń, bo ekran kabla tego nie
zapewni. Większym problemem będzie przesłanie dźwięku do telewizora na
taką odległość bez słyszalnych przydźwięków, no chyba, że kablem
cyfrowym do wzmacniacza.

Pozdrowienia

--
jaura