Re: Jak połączyć 2 - PC przez modemy

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 11:18:59 MET

Andrzej SZ wrote:

> Wielka prośba do szanownych grupowiczów.
> Jak mam połączyć 2 - komputery przez modemy ?
> tzn mam 2 - PC do każdego z nich podłączony jest
> modem - modemy łączę kablem i Co dalej ?
> za pomoc z góry dzięki

Bierzesz kabelek połaczeniowy (taki telefoniczny) spinasz dwa modemy i
wsio hardwarowo. Teraz na jednym wypisujesz ATDT a na drugim odbieranie
w ten sposób aby nie sprawdzał siły nośnej (sprawdź w manualu do modemu,
ja mogę podać to jedynie jak to jest w zoltriksie). Modemy negocjują i
jesteś połączony. Pytanie tylko po co? Nie lepiej dwie stare karty
sieciowe (isa już od 5-10zł) i kawałek kabelka?

Pozdrawiam

Karol