Re: Zoltrix vs. Pentagram...

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 09:36:03 MET

Andrzej Chmura napisał(a):

> Otoz ci mieszkancy wsi (jak ich okreslasz) lacza sie przez modem poprzez
> siec DIALOG .
> Za usluge tzn. czas nielimitowany place tylko 69PLN +7% VAT nie tak jak TY
> Wielkomiejski uzytkowniku sieci wywalasz 1000PLN +140 co miesiac.
> I co Ty na to
> Zapomnialem Ci napisac co to jest DIALOG - to zajebista konkurencja dla
> TP-SA, ale tylko na wsi, wiec nie obawiaj sie do Wa-wy nie dotrze

Ty chyba masz jakies kompleksy (ciekawe jakie... :))) Nie sadze zeby
koledze Hawlikowi, w swojej wypowiedzi, chodzilo o wywyzszanie sie, ale
jak widac Ciebie to strasznie zabolalo. Ma racje ze skoro w duzych
miastach bywaja klopoty z instalacja innych polaczen niz zwykly modem,
to tym bardziej w mniejszych miejscowosciach i na wsi (tam czasami na
podlaczenie glupiego telefonu czeka sie ponad rok). To ze u Ciebie jest
Dialog to nie znaczy ze wszedzie jest. Ostatnie Twoje zdanie, wybitnie
świadczy o tym ze wypowiedz Twoja nie miala na celu wprowadzenie czegos
nowego do dyskusji tylko ... to pozostawiam bez komentarza. Nie obraz
sie ale takie wypowiedzi mozna sobie darowac.

andy napisał(a):

> Witam!
>
> Mam pytanie: ktory modem wybrac (i dlaczego) - Zoltrix Spirit czy moze
> Pentagram Dark?

Co do wyboru miedzy Zoltrixem a Pentagramem. Ja moge jedynie
wypowiedziec sie na temat Zoltrixa. Spirit jest to dobry modem,
niektorzy twierdza ze jeden z lepszych modemow jakie ostatnio pojawily
sie na rynku (szkoda ze juz nie produkowany). Słyszalem ze jego nastepca
Aquila nie jest juz taki dobry. Ja po roznych doswiadczeniach z innymi
modemami zoltrixa (zwlaszcza z FMVSP336i). Bylem milo zaskoczony tym
modemem. Gotow bym byl go polecic. Nie mialem Pentagrama, wiec wiele nie
powiem sie na jego temat. Slyszalem ze jest to tani i niezly modem.

Pozdrawiam Yablon