Re: pentamgram omen i w2k problem

Autor: agrest (agresto_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 08:32:06 MET

Hi.
Faktycznie sterowniki troche pmogly ale nie do konca. Mianowicie, modem nie
wyswietla juz gupich komunikatow o bledzie sprzetu ale za to przy kazdej
probie polaczenia pisze mi cos takiego: "modem nie jest podlaczony do zadnej
analogowej linii telefonicznej"(po angielsku :-)) . Ze niby co? Ze mam sice
cyfrowa. Ja poprostu wymiekam z tym szmelcem. Znalazlem sposob, polega na
tym ze pod drugie wejscie podlaczam telefon i przed wybraniem numeru
podnosze na moment sluchawke. No i wtedy zaczyna dzialac. UFFF! Ale to nie
jest rozwiazanie chociazby dlatego ze to nie jest komp dla mnie a dla goscia
ktory na kompach wogole sie nie zna. :-) Znaczy mozna mu powiedziec ze tak
ma byc ale to chyba nieuczciwe z mojej strony :-). No wiec co dalej? Modemu
mi napeweno nie wymienia!
Chyba pojde sie upic :-)

Pozdrawiam
Agrest

Użytkownik "Piotr Wilczek" <PiotrWilczek_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "agrest" <agresto_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> blad
>
> U mnie zadzialalo na sterownikach Data/Fax. Na Data/Fax/Voice nie.
Najlepiej