Re: Co do Durona

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 00:09:06 MET

On Sun, 4 Nov 2001 17:23:30 +0100, Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
wrote:

>ech... to juz zboczenie ;P
No ja sobie wypraszam ;-)

>hihi... to co ja mam powiedziec o moim kompie - cel400, plyta baby
>at/atx :> z 1999 ;)
Milosnik antykow? To tez swego rodzaju skrzywienie ;-)

>a ja msi - ile ma max noznik a7v133 a ile k7t turbo le? :) msi
>lepsiajsze tutaj ;)
Na serio jakos niepamietam. Ostatnio Biosu dawno nie upgradowalem a i
kompa mi sie niechce wylaczac bo mijakos tak winda98 trzeci dzien
dzial i szkoda by bylo.... ;-)
(ale wrzuce biosik i sprawdze)

>eeee.... ;)
(tak wyglada reakcja czlowieka w zderzeniu z niepodwarzalnymi
argumentami).

>glupoty gadasz. od tego jest abit :) szczegolnioe kg7, jeszcze nigdy nie
Najpierw zboczeniec, a teraz jeszcze glupoty..... no pieknie,
pieknie...

>mialem taaaaaakiej satysfakcji, gdy w koncu wszystko bylo rock/stable z
>super agresywnymi ustawieniami (vel. tb 1.2_at_1.666, 1x 512mb ddr infineon
>cl2.5 (dupa, poszedl na cl2 ;) ). ).
Aaaaaaa. teraz to do rzeczy piszesz. Zlorzylem kumplowi kompa na KG& i
rzeczywiscie miodna plytka.

>a7v133 to jak msi - wkaladsz i dziala, opcji tyle samo... asus tez plyta
>dla amatorow. ale bogatych ":P
A wiec jestem bogaty? Hurrrrraaaaaaaaaa! Tylko dlaczego ja o tym nie
wiedzialem. ATSD to MSI jest drozszy o 1zl.

>yup ;) ja lubie tylko zielen, czerwien, czern i niebieski ;)
Niebieski sa bardzo ladne. Szczegolnie karty Guillemonta.

>moze miales... ;)
Nie wnikam. Ale te plyty to juz nie to samo wykonanie co BH6 :-(
A ja swoja behaszosteczke szprzedalem... A to taka piekan plyta
byla....

Pozdrawiam
GLide