Re: Pasta do CPU

Autor: BossMan (b0ssman_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 23:14:39 MET

> Mam do szanownych Panstwa takie oto pytanie. Chce kupic paste
> termoprzewodzaca (cel -> "pomazac" procesor). Niby pasta jak pasta, ale
> nawet w sklepach interenetowych jest ich wiele rodzai. Wydaje mi sie poza
> tym, ze nie zawsze te "dedykowane" dla kompa sa najlepsze a juz nie
> koniecznie najtansze. A zatem - jakie najlepiej mazidelko, gdzie i za ile
> Wawce?
thermopox 75 ags
arctic silver II
nanotherm blue (or sth. ale chyba jeszcze nie dostepne u nas..)
zasada w przypadku past jest dosc prosta- prawie zawsze im drozsza pasta
tym lepiej przewodzi cieplo
najslabsza pod tym wzgledem (co wcale nie znaczy ze zla) jest standardowa
pasta H na zwyklym silikonie (po kilka zl w kazdym chyba sklepie komp.)
pozdrawiam
BossMan