Re: kamera pracujaca w wyzszych rozdzielczosciach do komputera

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 18:47:52 MET

Użytkownik Michał Matuszczyk <mikemat_at_viper.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9s8nn4$t58$1_at_news.tpi.pl...
> witam!!!
>
> jest mi bardzo potrzebna kamera podlaczana do kompa przez lacze USB
> (najlepiej), czy tez przez specjalna karte (nie tuner telewizyjny) ktora
> pracowala by w rozdzielczosciach okolo 640x480 (lub wiecej) i miala przy
tym
> bardzo
> dobrej jakosci obraz i mogla pracowac przy jasnym, mocnym swietle (sala
> operacyjna), jest potrzebna, aby przekazac sygnal poprzez LAN'a do sali
> wykladowej
>
> czy istnieje takie urzadzenie na rynku?
>
> z gory dziekuje za odpowiedz

Przez usb raczej nie da rady. Dlaczego nie chcesz uzyc tunera tv - planujesz
przechwytywac obraz?
Mozesz uzyc karty IEEE 1394 (firewire) i kamery posiadajacej to zlacze lub
karty video i kamere analogowa .
Jesli zadowoli cie 640X480 /30fps to ceny obu rozwiazan beda podobne i
powinny zamknac sie w 1000 zl
(oczywiscie bez oprogramowania).Ja wybralbym IEEE 1394 bo jest bardziej
"przyszlosciowy" - zaczynaja sie juz pojawiac plyty glowne z tym zlaczem ,
niedlugo bedzie ono standartem.

Pozdrawiam