Re: ECS K7S5 a Atlon XP

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 18:10:16 MET

Użytkownik Toltek <toltek_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9s4ih5$ko1$3_at_news.tpi.pl...

> jakos w to watpie.

Przykleili naklejkę bo ma już bios z obsługą A-XP.

> Trzy dni temu przygladalem sie jak znajomy skaldal c1.2 na plycie MSI
> (chyba 6337) tez byly naklejki "Tualatin ready". Po wlaczeniu komputera
> BIOS pokazal Pentium III 350 MHz:-)))
> Na stronie producenta byl nowy BIOS z poprawka tego bledu:-)
>
> Oczywiscie w Twoim przypadku moze byc inaczej ...

Ma support Pentium 3 Tualatina ale nie Celerona 1.2Ghz.
Podobnie jest w przypadku np. płyty Epox 3PTA na I815EP stepping-B
która też jest "Tualatin ready" ale bez upgrade'u biosu
po zainstalowaniu Celka-T nawet nie wystartuje ...

PeJot