Re: problem z plyta

Autor: Rem (rem1_at_yoyo.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 14:36:12 MET

"Radek Bochenek" <who_at_cares.question.mark> wrote in message

> NTG.
> FUT warning.
>
> --
> Radek Bochenek / rad#ksiezyc.org / SysAdmin

Co ty mi tu wyjezdzasz z nie ta grupa ??????
Jestem z rzeszowa wiec pytam na grupie rzeszowa jest to grupa typu free?
jest to o co ci chodzi.
O linuxie to mozna gadac a o problemie z plyta to juz nie ????????
Grupa linuxa tez istnieje ale goscia nie odeslales na nia tylko sie chciales
pochwalic ze wiesz gdzie jest HOWTO do linuxa hhahaha tylko ze HOWTO to
raczej jest dla poczatkujacych ktorzy maja podstawowe problemy.
 Tak wiec jak ci sie cos nie podoba to sobie zmien nazwe grupy na jakies
Rzeszow i tylko Rzeszow i zaznacz ze w newsach ma byc uzyte slowo Rzeszow
przynajmniej 3 razy a w temacie minimum raz.
I moze mi powiesz o czym mozna pisac na tej grupie free.rzeszow.pl bo ja
myslalem ze mozna sie ludzi z Rzeszowa pytac o co kolwiek jak sie ma problem
?

Pozdrawiam
Rem