Re: jaki dysk 7200 rpm?

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 13:21:08 MET

The_EaGle wrote:
> Popieram w calej rozciaglosci :-). Mialem w ponad 10 letniej historii
> PC rozne HDD w tym kilka Maxtorow i wszystkie sa nadal sprawne i
> niezawodne w tym jeden rocznik 1991 40MB :-)

To ja powiem nowine: mam Maxtora 170MB (chyba 1993 ale nie jestem
pewny). Ma bardzo ciekawa wlasciwosc - podlaczenie do zasilania
powoduje, ze ani drgnie, ALE: jesli sie odejdzie na odleglosc 1.5m to
rusza. A co jak sie do niego zblize ? Oczywiscie staje jak martwy. I co
wy na to :) ? Pokazywalem kolesiowi z serwisu i powiedzial, ze
"widzialem juz wszystko...". Swoja droga fajna zabawka. Teraz
zaekranowalem go laminatem od strony elektroniki i jakos sie kreci...

Przy okazji powiem, ze zblizanie magnesow, duzych elementow metalowych
itd. nic nie powoduje, reaguje tylko na ludzi. Pewnie chodzi o pole
elektryczne, ale efekt zwala z nog.

Matrox... ;) ciekawa firma... bez urazy ...

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl