Re: Via jest be....

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 13:42:54 MET

Użytkownik "Slawomir Marczynski" <slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl> napisał w
wiadomoœci news:9s8f6f$1u9$4_at_zeus.man.szczecin.pl...
> Tobi <tobbi_at_poczta.onet.pl> wrote:
> : Raczej kolejnego lamera, ktory nie potrafi zainstalowac VIA4in1 :)
>
> Te, guru, zainstaluj 4in1 w Linuksie... roflrotfrotfl
>
> Patch z VIA jest tylko do Szklarni - a gdzie QNX, BeOS, OS/2, DOS,
> Unix, Hurd itd. itp.?
>
> Wniosek jest prosty i bezposredni - VIA to chipset dla userow Windy.

Pozwole sie nie zgodzic
SCO 5.05 bzyka na VIA od okolo pol roku bezproblemowo
bez zwisow, bez resetu
ale wlasciwie nie wiem od czego sie dyskusja zaczela

Pozdrawiam
Waldeusz