prosze o porade w sprawie BIOSu do plyty Abit KT7

Autor: Adrian Napieralski (redscorpion_at_aztec.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 11:31:56 MET

Posiadam taka plyte i dosc stary bios, bo w wersji UL.
Dopiero teraz wszedlem na strone Abita i zobaczylem ile tego sie nazbieralo.
Czy ktos moze poradzic mi, jaki bios powinienem zainstalowac konkretnie do
tej plyty? Byc moze powiecie po prostu "najnowszy", ale moze ktos ma
doswiadczenie konkretnie z plyta KT7 (bez Raida i bez "A").
I jeszcze jedno - gdybyscie jednak napisali ze mam wrzucic najnowszy, to czy
powinienem wrzucac tez wszystkie posrednie biosy po kolei?
Dzieki!

--
Adrian Napieralski
"Mess with the best, die like the rest"