Re: Karta muz. 6 kanałów za 47 netto - napiszcie coś o niej

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 09:20:35 MET

> Mówisz z doścwiadczenia (przesłuchałeś tą kartę)?
> Czy tylko tylko teoretyzujesz?
JA przesłuchałem następujace karty :
A_Trend (Fortemedia 801) 5.1 , SB Live 5.1 i Hercules Fortissimo II 4.0
Yamahe nie pamietam nazwy.
Z tych czterech zostawiłem Herculesa (zaznaczam że głównym kryterium była
jakość dzwięku a nie ilość bajerów).

> Czasem nie warto przepłacać za np. SB. Można mieć podobną, a nawet lepszą
> jakość za znacznie niższą cenę.
Tu się zgodzę np. karty na Yamahe 744, 754

> P.s.
> System 6-ścio kanałowego dźwięku jest już montowany na wielu płytach
> głównych (AC97?), dlatego nie może w końcu kosztować majątku.
"System" może być zbudowany z różnej jakości komponentów. Te montowane na
płytach to tragedia.

AdamS