Podkrecanie procesora

Autor: Szczepan Majdański (majdan_at_fr.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 13:44:49 MET

Mam takie pytanie; moj komputer to juz rupiec ale nie amm kasy aby kupic
nowy i tu problem sie zaczyna;
mam plyte INTEL 430VX z procesorem Pentium 150MHz;
mam do plyty dokladna instrukcje w ktorej opisane jest co zrobic aby
podkrecic procesor;
sprobowalem i podkrecilem do 166MHz (wiecej sie balem) ; na razie fajnie
chodzi !
maksymalnie moge wyciagnac z niego 200MHz i tu moje pytania:
1. Jaka mam pewnosc ze gdy podkrece nie spale procka (jaki procent ze
wytrzyma)
2. O ile wzrosnie jest moc (predkosc-czy bedzie odczuwalna golym okiem czy
tylko
    podzcas testow)?
3. Czy trzeba zalozyc dodatkowe radiatory oraz wentylatorek !

Dzieki za odpowiedz !
prosze na priva

--
                             `'+,._)