Re: Opis p³yty PC Chip M726 potrzebny

Autor: rysieks_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 06 Nov 2001 - 00:32:46 MET

> Hej
> ciesze sie ze ktos jeszcze oprocz mnie sie meczy z tym sprzetem...

Czy ja wiem czy siê cieszyæ :) chocia¿ to jest pocieszaj±ce ¿e nie tylko ja..

> www.pcchips.nl otwiera sie szybciej niz pcchips.com i com.tw stamtad mozna
> pociagnac manuala w pdf-ie. ewentualnie moge ci wyslac ale jest duzawy kolo
> 800 kb wiec nie wiem czy chcesz.

trochê szybciej, ale i tak jako¶....
pchaj na rysieks_at_poczta.onet.pl je¿eli mo¿esz - bêdê wdziêczny.

> obawiam sie ze nie chcociaz nie glowy nie dam. teoretycznie najwieksza
> czestotliwosc do nastawienia na M726 to 8x133 MHz ale w instrukcji pisza ze
> to tylko do celow testowych i ze nic nie gwarantuj± itd itp.

I tu pojawai siê niejednoznaczno¶æ wed³ug mnie (laika zreszt± i je¿eli
siê mylê proszê mnie poprawiæ, po prostu przy braku wiedzy pos³ugujê siê
logik±, a ta w przypadku p³yt i procesorów czasem zawodzi :(
przynajmniej tak mi siê wydaje.

Jak zastosujê Celeron 533 (8x66) Mondocino czyli napiêcie 2.0 V - bêdzie ok.
A gdy procesory Coppermine o ni¿szym napiêciu 1.5 do 1.7 one chyba chodz±
to bêdzie niedobrze - bo p³yta nie dostarcza napiêæ tak ?
A w takim razie jak zastosujê Pentium III np 650 Copermine (1.65 V)
to te¿ bêdzie niedobrze ?

Czyli ca³y problem polega na;
1. nieobs³ugiwaniu przez p³ytê niskich napiêæ zasilaj±cych procesor
2. problemów zwi±zanych z brakiem mikrokodu do p³yty g³ównej obsuguj±cych
   dany procesor (brakiem uaktualnienia biosu do procesora)
3. inne problemy natury czysto sprzêtowej na p³ycie.

A je¿eli pkt. 1 to czy s± jakie¶ przelotki FCPGA/Slot 1 z regulatorem
napiêcia na pok³adzie (aktywnym regulatorem) który dostarczy³ by jednak
tego ni¿szego przecie¿ napiêcia ?

Przepraszam za wywody, w³a¶ciwie to ³atwiej chyba kupiæ p³ytê obs³uguj±c±
¿±dany procesor, ale chcia³bym trochê zrozumieæ ideologiê producentów
dlaczego muszê kupowaæ now± p³ytê.
Ot takiego hopla mam.
Gdyby kto¶ móg³by mi to wyja¶niæ by³bym wdziêczny.

pozdrawiam.
Rysiek.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl