Re: Napędy CD TEAC - gdzie możadostać?

Autor: Devro (rhotax_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 00:20:34 MET

"<> CooLBaRT <>" <plachecki_at_post.pl> wrote in message

> www.komputronik.com.pl - tam sa na pewno
>

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet

Witam
Przeglądałem ofertę tego sklepu, ale dziwi mnie jedna sprawa. Ceny tam
podane są o przynajmniej połowę nizsze niż w innych miejscach. Czym to jest
spowodowane? czemu na przykład kość DIMM 512 MB SDRAM PC-133 kosztuje 230 zł
a w większośći innych sklepów internetowych lub na gieldzie to jakies
450-500 zł???
Czy ich kości są jakies... bez markowe?, ale dają 60 miesięcy gwarancji? Coś
mi się nie wydaje, by aż takie różnice w cenach mogły być. Ale może się
mylę...

Pozdrawiam
Devro

--
----=<({+})>= AUT NE TENTARIS AUT PERFICE =<({+})>=----
    Aby napisać do mnie na priv, wytnij "NOSPAM" z adresu.