Re: Opis płyty PC Chip M726 potrzebny

Autor: rysieks_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 05 Nov 2001 - 21:37:09 MET

> Poszukaj tu http://www.pcchips.com/index2.html w dziale "Manual" - ale mogę
> powiedzieć, że próbowałem na takiej płycie z celkiem 400 Mhz i chodził,
> natomiast o 800-tkach z serii Coppermine zapomnij - jedyne co może
> ewentualnie pójść to spróbuj Celerona 633 MHz...

Dzięki za odpowiedź, zasmuciłeś mnie :(

Strona jakoś ciężko się otwiera.
Ale tak nawiasem 633 to chyba już Coppermine ?
Zdaje mi się że kończy się Mondocino na 533 a od 533A jest Coppermine.
Chociaż jasna cholera ich wie !!
Czy ten problem o którym wiesz to jest napięcie płyty - że nie dostarcza
niższego niż 2.0 V (t.j 1.5 do 1.7 V dla Coppermine)

Dzięki za szybką odpowiedź.
pozdrawiam.
Rysiek.