Re: Myszka radiowa A4TECH

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 20:54:45 MET

"Pawel Rupinski" <jedi_at_rupterion.finn.pl> wrote in message
> rozladowane
>
> Dzieki. Sprawdze. Mam programik, ktory mi niby pokazuje stan baterii i sa
> naladowane na max, ale wzialem miernik i jedna daje juz o polowe mniejszy
> prad niz druga, wiec moze jednak faktycznie to wina baterii.

moze masz stara wersje, mi tez wczesniej pokazywalo zawsze 100%, ale od
poprzedniej wersji juz dziala, najlepiej pojezdz myszka po ekranie chwilke,
i sprawdz, u mnei jest tak, ze jak myszka jest w spoczynku, i od razu
sprawdze, to jest 100, ale jak popracuje chwilke, i wtedy sprawdze, to jest
mniej, a jak przeskakuje, to wskaznik jest na <10% (nie pamietam), to znaczy
tak bylo, bo teraz mam nowe baterie ;)))