Re: Co sadzicie o monitorze 17'' Philips 107B 20 ?

Autor: Viking (jonnyb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 18:05:56 MET

Użytkownik Tomasz Z <tomasz_at_axed.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9s5un0$r8g$1_at_news.tpi.pl...
> Poza tym słyszałem o marnej jakości philipsów, co o tym sądzicie ?
> Jezeli ktos nie chce robić (krypto)reklamy na grupie to również maile
> na priva mile widziane.

w pracy pracuje na 107S i sobie chwle do domu niedawno qpilem 107MP z serii
brillance i tez jestem bardzo zadowolony, zreszta o opinie nt zakupu tego
brillanca wiec odszukaj tylko ten watek
pozdrawiam
Viking