Re: ktory "szop"?

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.no)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 16:50:44 MET

"Pjotr" <pjotr_at_poland.com> wystukał(a):
> Sklepy: Balta (www.balta.pl)

w tym sklepie zawsze wszystko kupuje i jeszcze nie mialem
z nimi zadnego problemu... jak cos nie dzialalo - wymieniali
bez problemow, obsluga naprawde wporzadku, jak trzeba
pogadac z szefem to tez problemow nie ma, bo koles jest
naprawde OK. Tylko nie wiem jak ze sprawnoscia sklepu
internetowego, bo nie musialem jeszcze z niego korzystac,
ta firme mam praktycznie tuz pod nosem :-)

--
Pozdruffka
.Peeter