Re: Jeden modem idwa kompy?

Autor: Igo (igo_at_igo.prv.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 15:13:22 MET

_/---------------[ Original message info ]---------------\_
Poster....... K.B. (krzych_at_max.com.pl)
Subject...... Jeden modem idwa kompy?
_/-----------[ visit http://www.cwrld.prv.pl ]-----------\_
> Witam,
>
> mam maly problemik, mamy sobie dwa kompy i jeden modemik, kart sieciowych
> nie ma ale jest kabelek szeregowy ;)
> I tu pytanie, czy jest mozliwosc polaczenia dwoch kompow kabelkiem zeby
> mozna bylo kozystac na obu kompach z jednego modemu (przez bezposrednie
> polaczenie kablowe)?
> System Win98se, Jakie programiki sa potrzebne etc?
> Dzieki z gory za wszelkie info.

1. Mozna rozdzielic sygnal z modemu, ale wtedy korzysta tylko jeden na
raz :)
2. Jest chyba w Windzie jakies "udostepnianie polaczenia internetowego"
i chyba dziala to m.in. przez kabelek :)

--
[ ---==< Igo >==---+---==< mailto:igo_at_igo.prv.pl >= http://www.igo.prv.pl ]
[ http://www.cwrld.prv.pl --> CheatBase (ogromna baza cheatow), Algorytmy ]