Re: Divx a DVD ?

Autor: PK (pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 13:55:32 MET

Użytkownik Mabu <mabu_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9s61st$m8i$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik "PK" <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl> napisał w wiadomości

> Np NERO wypala płytkę w formacie VCD, który można odtworzyć w zwykłym DVD
> Pozdrawiam,
> Mariusz

dzieki za pomoc
W Nero (5.5.5.1) jak wybiore "Video CD" to automatycznie na plycie pojawia
sie piec katalogow (koloru brunatnego !) CDI, EXT, MPEGAV,SEGMENT i
VCD....Gdzie mam przeniesc plik AVI z filmem, aby moj DVD go odtowrzyl ?
A co z napisami ? Czy plik tekstowy z napisami tez trzeba gdzies przeniesc
? Gdzie ?

dzieki za pomoc
KACPER