Jaką kartę grafiki ....?

Autor: morfi33_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 05 Nov 2001 - 14:09:53 MET

Witam Wszystkich

Proszę doradźcie jaką kartę grafiki wybrać,jest tego tyle, że już się pogubiłem.
Składam kompa będzie to: Athlon 1500 XP+,płyta Microstar K7T266 PRO lub EPOX
8KT7A, pamięć DDR SDRAM 256 MB,monitor CTX 711F.
Chcę kupić kartę w cenie do 500 zł. Na komputerze raczej grał będę
sporadycznie, głównie będę go używał do pracy przy grafice ( Photoshop, Corel
itp),animacjach i do oglądania filmów więc potrzebuję wyjście na TV.
Co przy tego typu zastosowaniach i w tej cenie będzie najlepsze NVidia, Matrox
a może ATI.
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam
Morfeusz