problem z plikiem*.wk3 zahasłowanym

Autor: Marcin Borlicki (borli_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 12:53:45 MET

Witam!
Mam plik z rozszerzeniem *.wk3 z założonym hasłem. Nie mam już lotusa123 a
Excell pisze, że nie moze otworzyć, bo jest hasło a nie wyswietla okienka do
wpisania hasła. Macie jakiś konwerter do plików lotusa na excela, albo może
wiecie skąd ściągnąć starego lotusa pod dosa (nawet jakiegoś triala albo
demo) coby to przenieść. Sprawa dosyć pilna. Hasło już znam ale nie mam jak
pliku odhasłować pod Excellem.
Pozdrowienia
PS.Mam nadzieję, że pytam na właściwej grupie?

Marcin Borlicki