TNT2 - podkręcanie

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera (julas_at_toya.net.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 10:09:08 MET

Witam!
Przedwczoraj na kilkanaście minut przetaktowałem Diamond Viper V770 z
dodatkowym
wiatraczkiem. Chip przestawiłem z 125 na 160 MHz, a pamięć z 150 na 190 MHz
(więcej się już nie dało w driverach ;]). Wbrew temu co mówili niektórzy
grupowicze FPSy w Q3A w 1024x768 skoczyły z 28,5 do 36 (dość dużo) i co
jeszcze dziwniejsze po przetaktowaniu zniknęły dziwne czerwone kropki z
ekranu, które od jakiegoś czasu pojawiały się na ciemnych kolorach (powinno
być chyba na odwrót, po przetaktowaniu powinno ich być jeszcze więcej ;)).
Radiator chipa po przetaktowaniu miał jakieś 37 stopni, więc nie tak dużo
(bez dodatkowego wiatraka, przed podkręceniem miał na ogół 50 stopni),
temperatury pamięci nie byłem w stanie sprawdzić.
Czy to normalne, aby po takim dość mocnym przetaktowaniu karta działała
lepiej niż na normalnych ustawieniach (te czerwone kropki) i ile w ten
sposób pociągnie?
Kurde, może ja mam TNT2 Ultra tylko o tym nie wiem ;)

--
Juliusz 'Julas' Gonera ::: julas(at)toya.net.pl ::: icq# 64994211
###> "Jeżeli wydaje ci się, że [...] wiesz już wszystko, to masz