Re: monitor 17 ktory - LG czy Sony

Autor: Harry (rybitwa_at_polbox.com)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 22:29:05 MET

On Fri, 30 Nov 2001 12:21:14 +0100, "pjaskowy ludek" <piotrm_at_free.fr>
wrote:

>Zamierzam kupicmonitor 17 ale mam dylemat ktory. pod uwage biore dwa LG 795
>FTi SONY E220 lub Nowszy E230.

Ja mam Sony .
Od czasy do czasu rozjezdza sie na chwile ostrosc.
Z poczatku myslalem , ze mi galy wysiadaja.
Jest to denerwujace, sprzet ma dopiero dwa miechy.
Trudno wuregulowac geometrie, a po regulacji trudna ja zaakceptowac.
Jak juz zaakceptujesz to za cholere nie mozna sie przyzwyczaic
:}rybitwa
live&ride