Re: ECS i Athlon ???

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 21:57:08 MET

On Fri, 30 Nov 2001 13:55:17 +0100, "BAJORNY" <bajorny_at_ab.pl> wrote:

>zZDOSWIADCZENIA WIEM ZE CZESTO k7s5a MA PROBLEMY Z ATHLONAMI DLATEGO POLECAM
>PLYTE NA VIA K7VTA3 JEST TO PLYTA ZNACZNIE STABILNIEJSZ I JESZCZE NIGDZIE
>NIE SLYSZALEM ZYBY MIALA PROBLEMY Z ATHLONAMI CZEGO NIE MOGE POWIEDZIEC O
>K7S5A.

A ja właśnie k7vta3 nie polecam. Zasadziłem to w konfiguracji:
-- Athlon 1,2
-- Winfast GF2 Titanium
-- Winfast TV2000
-- SB 5.1 Player
-- 256MB DDram

W TV nie chciał działać pilot, po poprzestawianiu kart w slotach w
końcu ruszyło, ale potem wieszało się co chwilę i w końcu zwisło tak,
że na dysku pozostała tylko kaszana... Po wymianie na Solteka SL-75DRV
na razie (odpukać, dwa tygodnie) jest spokój.

--
 Tristan hrabia Alder
 (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)