hpt370 raid - Problem

Autor: ozyryss_at_box43.gnet.pl
Data: Fri 30 Nov 2001 - 14:17:22 MET

Mam problem.
Stworzyłem sobie STRIPE ARRAY z 2 dysków IBM (15 GB) co dało razem 30 GB.
Wszystko chodziło pięknie aż do czasu gdy przeniosłem komputer z jednego
miejsca na drugie. Odpaliłem komputer i macierz mi znikła. Bios hpt widzi dwa
dyski, lecz nie widzi macierzy.
Mam więc pytania:
- Czy da się to naprawić i czy dane z dysków połączonych utraciłem bezpowrotnie?
- Jeśli można uratować dane to jak to zrobić?
- Jak ustrzec się przed takimi wypadkami (przykręcić kompa do podłoża?)

Konfiguracja:
PIII 800, płyta ABIT BX133RAID bios ver. XK, hpt370 bios v1.0.3b1, 2xIBM DTLA
307015, 256MB RAM, win2000 prof.

Proszę o pomoc!!!