problemy z grafiką

Autor: Arokis (arokis1972_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 13:16:36 MET

Witam Wszystkich

Nie wiem dla czego pojawiły mi się problemy z grafiką tylko przy
prezentacjach programu PowerPoint.
Kiedy uruchamiam prezentację wszystkie włożone napisy pokazują się na białym
tle pola teksowego psując estetykę prezentacji. Dzieje się to tylko na moim
kompie? Sprawdzałem w pracy na ok 20 różnych kompach i wszędzie te same
prezentacje chodzą OK.
Mój zestaw to:
Athlon 1GHz
plyta Merkury
grafika GForce 2 100/200 32 MB
RAM 256 MB

Co może być przyczyną? Czy karta jest walnięta lub źle skonfigurowana?
(nadmienię że we wszystkich innych programach działa OK, np. divxy odtważa
super, gry bez jakichkolwiek zarzutów, nawet Canal + dekoduje b.dobrze)
-
Pozdr

ArokiS

--