ECS K7S5A i sterownik AGP 1.07

Autor: Arek Wawerski (wawerski_at_polbox.com)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 11:50:30 MET

Witam.

Zainstalowałem pakiet AGP 1.07 ze strony SIS-a (płyta ECS K7S5A ,
win98se)
poszło o’k , restartowałem komputer , winda wypisała że aktualizuje
sterowniki.

Odpalam 3D Mark i bez wzrostu wydajno¶ci.

Patrzę w system/ menadżer urządzeń/ urządzenia systemowe/
a tam port AGP sterownik dostawca microsoft (1999r) czyli defaultowo z
win98se.
Spróbuję zainstalować ręcznie poprzez aktualizuj sterownik.

Razem w pakiecie AGP z SIS-a jest jeszcze katalog sisfiles z programem
uaktywniającym udma100 , uruchamia się „bezobjawowo”.

Niby program uaktywnił a w system/ menadżer urządzeń / kontrolery dysku
twardego /standardowy kontroler dysku twardego
sis 5513 (dostawca microsoft 1999r) czyli defaultowo win98se.

I jeszcze jedno w system/ menadżer urządzeń jest nieprzypisany zasób
systemowy
w postaci zakresu i/o (objawiający się żółtym ?)mimo że zainstalowałem
wszystkie
sterowniki z dostarczonej płyty CD.

Czy może kto¶ posiadający tę płytę ma jakie¶ sugestie w tych kwestiach?

A je¶li to możliwe (wolna chwila na puszczenie testu ) jakie wyniki daje
sandra (transfer z dysku)
z aktywowanym udma100 i bez , u mnie 8MB pod windą , w linux-e 38MB
(2.4.13 ustawiona flaga dma i 32bit)
HDD IC35 ibm 7200rpm.

Pozdrawiam.