Problem: Nagrywanie na SB Live 5.1

Autor: ArturN. (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 11:36:56 MET

Sprzęt: duron, płyta ECS, SBLive 5.1, WinME
Przy nagrywaniu, obojętne z jakiego źródła, pojawiają się dziwne
dźwięki-pyrczenie, buczenie itp. Ich nasilenie jest zależne od ustawienia
jakości nagrania- przy 44100 tragedia, przy 8 lepiej(tzn. prawie nie
słychać). Sprawdzałem u znajomego-bez problemu (też via i duron, płyta Msi)?
Słyszłem, że jest jakiś path na tą przypadłość-czy to prawda?
Dziękuję za wszystkie odp. Pozdrawiam.