Re: Ceny celeronów...

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 10:15:07 MET

W artykule <3c06c83f$1_at_news.vogel.pl>, Alti napisał(a):

> Na gieldzie w zdecydowanej wiekszosci sa nowe procesory a takii to juz na
> pewno. Na gieldach tak samo daja ci gwarancje (wiekszosc stoisk to jakby
> weekendowe filie sklepow) a ceny moga byc nizsze i podlegajace wiekszym
> negocjacjom.
> Pozdrawiam

Jak ktoś mieszka w miescie gdzie taka giełda jest...
Ja nie będę jechał 60+ km do Łodzi, żeby na giełdzie kupić procek o
30PLN taniej, bo mnie więcej paliwo na dojazd wyniesie ;-(
Dlatego pytałem o ceny sklepowe.

Pozdrawiam
        Jo Joro

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-