Re: ECS K7S5A i modem SM56 PCI

Autor: Riley (Riley_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 00:00:32 MET

Ja też mam płytę ECS-bla bla bla. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie modem
był w komplecie z płytą. Za cholerę nie umiałem go zainstalować. Poprostu
jakby go nie było. (przerywanie). Raz udało mi się go zainstalować, ale
jeszcze przed instalacją karty graficznej.
Ale kiedyś się wkur.......i go wyłączyłem.
Kupiłem Pentagram OMEN i wszystko gra. :)

Użytkownik Marek <marek_tg63_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9s48ck$cl5$1_at_news.tpi.pl...
> Płyta jak w temacie. Do tego:
> GF 2MX 400, HDD, DVD Win ME
> Wszystko chodzi idealnie do momentu doinstalowania modemu Motorola SM56
PCI