Re: 4 nagrywarki jednoczesnie w jednym pececie ?

Autor: Greg Szymsiak (greg_sz_at_dsuper.net)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 08:21:39 MET

Dariusz wrote:

> Mam pytanko jaki jest stan wiedzy w zakresie rownoleglego nagrywania
> plyt np. na 4 nagrywarkach podlaczonych jednoczesnie do peceta.
> swiecie w tym temacie. Czy sa oferowane plyty, nagrywarki ktore
> umozliwiaja prace rownolegla ?
> Bo widzialem takie stacje do kopiowania bez peceta, ale w cenie kilku
> tysiecy.

Nagrywarek nie mozesz dawac rownolegle bo tylko popsujesz. Jeden PCet moze
pewnie obsluzyc wiecej niz jedna maszynke ale tylko na SCSI albo na
oddzielnych interfejsach IDE.
A i to ryzykowne ze bedzie UNDERRUN. BEdziesz marnowal plyty.

Maszynki automatyczne sa drogie bo maja podajnik ktory bierze krazki wprost
z tego pudelka co sie je kupije po 50 albo po 100 na kupce.
Na psc nie zrobisz czegos takiego jak sie upierasz to raczej wez kilka
PCetow ale manipulacji i tak bedzie sporo.