jaka obudowa?

Autor: adpiter (adpiter_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 02:40:17 MET

czesc
wiem, ze temat jest poruszany tu dosc czesto, ale zapytam.
Mam z tym maly problem - bo pod ecs k7s5a (duze wymiary). Narazie plyte
wlozylem do starej (midi atx 230w) i okazalo sie ze cdrom moge zamontowac
tylko na najwyzszej polce! Chcialbym aby byla tez w miare cicha i niedroga -
do 200zl. Zastanawiam sie nad jakims codegenem (pytanie: ktore pasuja do tej
plyty, co polecacie). Podobno najlepsze sa Enlight'y - czy oplaca sie
dorzucic 100zl i to kupic, czy pasuja do ecs'a?
z gory dzieki.