Celeron 900 - nie działa soft menu w Abicie BE6II

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 01:13:07 MET

Cześć,

Włożyłem Celerona 900 i nie działa mi soft menu w Abicie (przy wyborze
procka nie ma pozycji 900(100) a wszystkie pozycje dotyczące magistrali,
napięcia i innych są wyszrzałe). Sfashowalem najnowszy bios i to samo. A
jakiś czas temu włożyłem Celerona 800 z inną przejściówką i softmenu było
OK. Przejściówka ma 2 lata, jeśli to ma jakiś związek. Czy można temu jakoś
zaradzić?

Pozdro,
Lech