Re: Proszę o wycenę nowego komputera...

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 23:24:56 MET

Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> wypowiedział(a) się w następujący sposób:

> Czy to,
> że mnie na coś nie stać co chciałbym mieć usprawiedliwia kradzież?

ani troche ...

> Skąd u Ciebie taki schemat myślenia?

ja tylko stwierdzam fakt ...

> Czy jeśli nie stać mnie na
> mercedesa to będzie Twoim zdaniem w porządku, gdy ukradnę Twojego?

nie mam Mercedesa:-) I nie, nie bedzie to w porzadku jesli ukradniesz mojego
fiata 126p - rok produkcji 1974:-)))
Zwlaszcza, ze wielu juz probowalo i jakos daleko nie ujechali :-D

> Tak? A ja myślałem, że w Kobieżynie... ;-)

O Kobiezynie ostatnio w TV malo jest, ale o kolesiach z granatami
ganiajacymi po szkolach w USA to juz nawet czesto:-)
Zreszta ja sie im (amerykanom) nie dziwie - tez mial bym dosc gdybym musial
tam mieszkac:-(

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
z dolu pozdrawiajacy.