Re: Zoltrix TV Max a Windows XP ???

Autor: Piotr Jóźwiak (topaudio_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 23:40:33 MET

> ..próbowałem dosłownie wszystkiego (z perswazją słowną włącznie..) na
nowych
> WDM-ach i na starych dobrych sterownikach nic a nic...dziwne...
> Pozdrawiam Adam.

Witam

Nie mam co prawda WinXP bo nie miałem czasu kupić :-)
Ale jedyne sterowniki, które jako tako dzialają pod Win2K ściągnąłem z
www.tvmania.pl nazywają się chyba "bt8x8 tweaked WDM driver" obsługują
większość kart na BT8x8, nie ma w spisie TV MAX'a, ale działają.
A oto co u mnie widać w menadzerze urządzeń:

AverMedia TV Phone 95 tweaked WDM Video Capture
bt848 tweaked Philips WDM TvTuner C2 (PAL D/SECAM D)
bt848 tweaked TV WDM Crossbar

Napisałem że działają jako tako, dlatego że VirtuallDub ją widzi i obsługuje
prawidłowo, a NetMeting nie.

Mogę puścić na priv te driverki
Jak sprawdzisz to taj znać, bo może kupię XP i uniknę niemiłych
niespodzianek

Pozdr.
Piotr