Re: Moze ECS ???

Autor: BPawel (flx_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 22:44:02 MET

> Pytanie: Czy Plyta gl. ECS P6IPAT (i815EP) jest dobra plyta pod Celerona
> 800 II ? Prosze o opinie.

Zalezy z jakimi podzespolami. Ja wymienialem w staszym kompie plyte+proc i
nie dzialala z I740 (potem w desperacji probowalem S3 PCI-tez nic)
kombinacja kosci pamieci 100/133-64/128 (w sumie256M), ze o reszcie nie
wspomne, bo windy nie moglem zainstalowac.
Zmienilem plyte, skrecilem i zapomnialem o problemach.
W serwisie udowodniono mi, ze egzemplarz byl ok, bo na ich podzespolach
dzialal.