Re: CTX - co warte monitory tej firmy?

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 23:44:12 MET

Andrzej Litewka napisał(a):

> Na razie mam zastrzeżenia w tym CTX-ie do lekko wklęsłych boków okien w
> środkowej części ekranu (kwestia zniekształceń geometrycznych) - to by
> trzeba było regulować wchodząć w tryb serwisowy, bo typowe regulacje
> dostępne z czołówki nie pomogą, bo obraz na krawędziach jest ok.
> A może to takie złudzenie po przesiadce z wypukłego kineskopu na ten płaski
> trinitron?

Podejrzewam, że to kwestia przyzwyczajenia do płaskiego ekranu. Po dwóch,
trzech dniach przestaniesz to zauważać, a po tygodniu nie radzę siadać przez
wypukłą 'bańką' - szok ;P
Mnie się każdy pyta, dlaczego mam wklęsły obraz na monitorze ;)

> Obecnie się zastanawiam czy dokonałem słusznego zakupu?

A zakup uważam za jak najbardziej dobry. Mówię to ja: były posiadacz CTX 1452,
UA1569, PR700F i obecny posiadacz PR711F :)

--
pozdrawiam,
Andrzej