Re: BE6->przejściówka Jamicon->C1000

Autor: Mirosław (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 20:40:09 MET

> Najbardziej dziwią mnie wyniki PIII 1 Ghz,są zbliżone do c1000.
> Czy to coś z sandrą nie tak.

Bo PIII ma taką cechę, że można zrobić dual a z Celków nie. Tak więc
zbliżone wyniki o niczym nie świadczą, po prostu niektórzy muszą mieć dual i
są zmuszeni wydać kupe kasy (2 procki w cenie 2 x większej niż Celek)

> Co i jak ustawić gdybym chciał podręcać ten procesor(napięcia,dzielniki)

Przejściówka na auto i w biosie.

> Jak w tych procesorach(przejsćiówkach) mierzona jest temperatura,u mnie ok
> 34 stopni.

Przejściówka nie mierzy temperatury. W Intelach jest wbudowana dioda
wewnątrz.

> Radiator od procesora styka się z radiatorem od chipsetu czy to może
> zaszkodzić(nawet troszkę przeszkadzał przy wkładaniu procesora).

U mnie dotyka i nic, patrz tylko na to aby slot nie był przechylony.

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.fm