stary ram

Autor: slavus_z_at_interia.pl
Data: Thu 29 Nov 2001 - 21:08:27 MET

mam stary komputer pentium 120 i ostatnio dostalem od kolegi 32 Mb ramu 66 MHz
w instrukcji od płyty jest napisane ze plyta obsluguje ten rodzaj pamieci,
plyta wykrywa go ale przy wlaczaniu windowsa wyskakuje mi bład urzadzenia
ntkern czy cos w tym rodzaju i musze zresetowac komputer... probowalem sie
"bawic" takze ustawieniami w biosie od ramu ale to nic nie daje, wszystkie
znane mi kombinacje juz sie skonczyly ... co mam z tym zrobic aby to zaczelo
dzialac??? wspomne takze ze instalowalem takze pare razy windowsa ale i to nic
nie pomoglo ... prosze o pomoc :)
/slavus