Odp: Temperatura Athlona XP

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 21:02:13 MET

Użytkownik Piotrek Łukasik <plukasik_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u625u$jk$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Przy kompresji DIVIXa temperatura CPU dochodzi mi do 54 stopni celsjusza
> normalnie utrzymuje siem na poziomie 40 stopni... czy mam dobry
wentilatorek
> (titan - mozelu nie pamietam ale duzy jak słoń), czy moze powinienem
> pomyslec nad lepsiejszym chłodzeniem??

ja bym pomyslal - duzo mozna zyskac przy takich wysokich temp....
(chlodzenie jest efektywniajsze przy wiekszej roznicy temp)
na moim celeronie co sie grzeje gora 40 stopni (powyzaj zawisa)
a na ogol oscyluje 35-37
to niewiele go schlodze jak mam w konpie 27 stopni....

ZOMO