Re: Newsbot dla pl.comp.pecet

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 19:38:39 MET

Dnia Wed, 28 Nov 2001 09:30:05 +0100, Wojciech Giersz napisał/a :

>IMHO jeszcze przydatna moglaby byc informacja o tym, ze jak sie cos pisze
>na p.c.p. to nalezy UZYWAC POPRAWNEJ POLSZCZYZNY, w przeciwnym wypadku
>nalezaloby sie liczyc ze zignorowaniem postu. Nie wiem jak Was, ale
>mnie ten ircopodobny belkot mocno irytuje...
Jasne, ale trzeba być bardziej wyrozumiałym :)
Mnie na przykład denerwuje pisanie po polskawemu ;)
Ale wiem, że realia są jakie są, zresztą już nawet nie zauważam braku
ogonków, nawet fajna sprawa jak się czyta, ale robi się gorzej jak coś
piszę i alt mi się omsknie :)

>O bledach ortograficznych
Czasami człowiek się śpieszy, jest późno, klawiatura się zacina... ;)

>i niecenzuralnych epitetach rowniez przydaloby sie cos wspomniec, no nie?
E, o tym to chyba nie trzeba, bo każdy dobrze wychowany człowiek nie
rzuca mięsem z byle powodu, a już na pewno nie używa ich jako
przecinka, a do reszty i tak to nie dotrze, za to ich wypociny moga
niedocierać do ciebie - kf rulez :)

pozdro

--
KRiZBi