Re: komp dla ojca...

Autor: antikom (antikom_at__kil_poland.com)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 23:27:58 MET

> wymyslil ze do starego monitora, starej klawiatury i starej myszy
> dokupi sie reszte...

nie wiem czy do klawiatury i myszy nie będzie potrzebna przejsciowka na PS/2
koszt jednej to około 10 zł

> mozecie polecic jakis zestaw, ktory bylby jak najtanszy
> i jak najstabilniejszy?

Duron 750,płyta ECS,128 MB RAM,obudowa Codegen 250 W,cd-rom,flop 1.44

około 840 zł

Do starego monitora nie ma sensu kupować dobrej karty graf.najtaniej to
sprzedają Rivy za 130 zł a nawet taka karta jest na wyrost bo monitor pewnie
nie wyciąga więcej niż 800x600