Re: Abit KT7A + tuner TV 'AverMedia TV98'

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 18:19:38 MET

Użytkownik CIAho <ciahol_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:14638-1006907530_at_as1-243.poznan.dialup.inetia.pl...
> Nie działa :(
> Sterownik najnowszy, soft pracuje, a zamiast obrazu
> pozioma sieczka jakby zgubił synchronizację poziomą.
>
> Początkowo dzieliła przerwanie (10) z kartą graficzną.
> Ponieważ nie było wolnego wyłączyłem (bez wyciągania)
> SB Live zwalniając IRQ5, na którym tuner zachowuje się
> identycznie jak na 10 (z kartą).
>
> Czy te typy (KT7A) tak mają? Na Abicie BX6v2 piknie działało. :-/
> A może karta graficzna nie pasi? Na 98 nic nie zgłasza,
> a na 2000, że karta (Kyro) nie obsługuje trybu 'overlay',
> po czym odpala się normalnie - oczywizda z sieczką. :(

> [...]

Zainstaluj sterowniki do płyty via4in1 min. 4.31 lub najnowszy 4.35
(np. www.viaarena.com , www.tweak.pl , www.in4.pl itd)
W biosie wyłącz pci delay transaction, pci dynamic bursting,
pnp_os_installed.
Możesz też spróbować przełączyć tryb wyświetlania
z Overlay'a na Primary Surface

Sterowniki do tego Kyro też masz najnowsze ?

PeJot