upgrade BIOS-u ECSS5A HELP !

Autor: art997_at_kki.net.pl
Data: Sun 04 Nov 2001 - 23:31:32 MET

czolem

mam ECSS5A chipset (bodajze sis370) bios AMI.
na plytce dali program ami818.exe do upgrade-u ale odpalony w dosie mowi ze
niestety niedostepna funkcja flash .... costam

i nie wiem co jest grane ... a upgrade musze zrobic bo jest shit .....
monitoring temperatury nie dziala i wogole jest duzo poprawek.

poza tym jezeli mozecie to napiszcie jakies rady i ogolnie co i jak.

proboje sciagnac ami82724 ale strasznie slabo idzie (skad moge sciagnac nowy
programik ?)

mam plik upgrade-u ze strony ecs-a do mojej plyty model bez sieciowki
(dokladnie ten co moj) plik okolo 250KB rozszezenie rom.

piszcie prosze na art79_at_kolos.math.uni.lodz.pl

dzieki