Re: tanie 17-stki

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 16:59:13 MET

On Thu, 29 Nov 2001 00:09:33 +0100, "hefalump" <hefalump_at_interia.pl>
wrote:

>* No i właśnie w tym problem, że nie mogie ja obejżeć przed
>zakupem :( Więc pozostaje mi zdać się na ocenę fachowców :o)
To duzy blad. Trafisz kiepski egzeplarz i bedziesz plakal. ogadaj sie
przynajmniej ze sprzedawca o mozliwosci wymiany (choc na ogol t bywa
trudne).
Lepiej czasem is do porzadnego sklepu handlujacego monitorami dolozyc
troche kasy i miec mozliwosc sprawdzenia monitora niz poznej wozic sie
po serwisach i zlorzeczyc.

Pozdro
GLide